Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Tuesday, April 17, 2012

Welcome to New 29'er Comer.

Salasa, 17 April - Nindia new comer of MTB with 29'er. Membe lama masa skolah dulu and sampai lani pun masih dok keep in touch and kebetulan dia pun dok setaman dengan aku kat Padang Serai. Last week dia kol aku and menyatakan hasratnya untuk menceburi bidang berbasikal ini. Aku pun tanpa membuang masa....truih bagi kata2 semangat dan perangsang kat dia (taboq racun kaw2).

Dah byk kedai dia p belek and survey, and last2 mcm membe2 aku hat lain jugakkkk....membe hat ni pun beli kat kedai Alberto Bukit Tambun hahahaa. Disebabkan membe aku ni bajet tak byk sangat, jadi untuk mendapatkan beskat yg 'sempoi' tu payah la sket...modai 'Proton' tapi nak tangkap 'BMW', mana dapat dekkkkk. Pilih punya pilih, aku try la 'rekemen' 29'er ni kat membe aku, lagi pun rega dia still dalam spec, cuma gearing dapat hat 9 speed laaa....tp bagi pendapat peribadi aku, 9 speed pun dah ok maa. Membe aku pun setuju, nmpak beskat pun cun, lagi pun dia memang letak kepercayaan 101% kat aku....sebab dia memang zero knowledge....don't worry my fren, wa talak kincing sama luu punya hehehe. Orait....beskat dah ada, helmet dah ada, bekaih ayaq dah ada....lani kayuh dulu, nak tau azab apa yg menanti, tungguuuu...hahahaha (gelak jahat). Chauuuu...!!!


Hehehe....mana tahan dekkk, rega pun tak buang lagi. 
Tu habuan nak tunjuk bukti kat bini :-)



Pandangan sisi 29'er....frame XDS light weight.



Klu bukak 'bizer' sebijik mcm CatLike....tp hat ni GANG punya maa hehehe.



Nindia rider 29'er dia....Azmi Hasmuni, 'dulu, kini dan selamanya'.



Opsss....iklan plak hihihihi.



Test ride.



Test lagikkk....setting bg stem tebalik plak.



Nampaknya rider begitu berpuas hati....dia kata, kayuh tak sakit juboq and tak letih sangat hehehe, sabaq sattt  >:)



No comments:

Post a Comment