Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Friday, March 9, 2012

Angin !!!

Jumaat, 09 Mac - Hmmm....tah la dimana silapnya, salah makan...terlebih makan or kurang makan. Hari Rabu lepas terpaksa mc sebab diserang 'sakit perut'....rasa menyucuk-nyucuk dlm perut buatkan aku tak ble tido mlm. Bila p klinik dokter kata gastrik or kembung perut. Apa yg ajaib tu, bila makan ubat....siang ok, tapi dikala malam menjelma perut aku ni mola buat hal. Siang hari aku dah cuba kawal pemakanan aku, minum pun susu ja hehehe. Ada jugak petua org tua2, amik bunga pokok betik jantan and rebus....aku dah try, alhamdulillah ok la jugak....tapi bila mai mlm, slow2 perut aku ni stat rasa senak. Ahad ni dah keja mlm, mintak2 laa dan recover, kalau dak naya la aku :-(


First day p, dokter bg ubat ayaq....tadi p lagi, dia bg tablet plak, rendam dan minum. Alhamdulillah ok la jugak, jenoh kentut hehehe....tp still tak fully recover :-(



No comments:

Post a Comment