Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, January 14, 2012

'Eat Wind' at Lumut.

Sabtu, 14 Jan - Setelah selesai kayuhan bersama rakan2 dari SPCC & MCT, aku bawak mama round2 pekan Manjung dan Lumut, maklum la dia tak penah sampai lagi kot ni. Sambil2 tu aku pun story skali cerita2 'indah' masa aku dok mengaji kat Manjung dolo2 hehehe. Hmm...12 tahun dah berlalu, memang totally different....'meriah' aku tengok pekan Manjung membangun. IKM tempat aku mengaji dulu pun dah byk berubah....padang bola dah tak nampak rupa, habih depa tibai buat building. Ok laa...tak larat nak ceta panjang, saja ja nak upload gambaq 3-4 keping kat sini....nanti ni bulan 4 kena mai lain, terjah JanaManjung Fellowship Ride 2012 hehehe.


Bersama model 'perut buncit', berlatar belakangkan Jeti nak ke Pangkor.



Uihhh....kalu jatuh tu naya aku !!!




IKML Upgrade...dulu kawasan bagunan tu Padang bola.



Sempat jugak ambik gambaq depan IKM dgn mama, hajat nak amik depan logo IKM kat gate tu, tapi pintu masuk pun tgh renovate....tak boh lagi logo IKM, so tepi2 pagaq tu ada banner IKM...jadi laa hehehe.



No comments:

Post a Comment