Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, November 19, 2011

I Am Sick Sick Sick !!!

Sabtu, 19 November - Khamis mlm lepas tah apa silapnya, tiba2 suhu badan aku naik secara mendadak....sehinggakan aku tak mampu utk 'bawak' diri sendiri. Flettttt....nak jalan pun kena hold sumthing, so tanpa membuang masa, subuh tu aku soh wife antaq p Hospital and apa lagi, kena tahan dok wat laa. Dokter pun tekejut tgk suhu badan aku, masa smpai hospital tak silap aku suhu badan ada la kot dlm 40 degree sumthing....dokter pun tak ckp byk dah, truih kasi 1 injeksyen. Hari ni alhamdulillah kesihatan aku dah semakin pulih, dokter cakap BP, Kencing Manis/Buah Pinggang, Darah ok and lani kena tggu result X-Ray plak. Maybe kalu tadak apa2 esok dah bole discas. Hmm....what is really happen to me ???


Live from Bagan Spesialist :-(



No comments:

Post a Comment