Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Sunday, November 13, 2011

Balik Kampung bersama KTMB.

Ahad, 13 November - Hollaaa....samekom and sejahtera ke atas kamu. Hmm....seminggu lebih aku lepak kat rumah mentua di Kg Melayu Subang, ramai jugak kenai2 dengan sedara-mara baru. Tambahan blah adik-bradik pak mentua aku, semua nya geng2 Jawa...waduh2. Dua mggu lebih makan tidoq makan tidoq....tadak work out langsung. So...pagi ni aku dengan wife bakal berangkat pulang ke kampung halaman and kena prepared kenduri blah pihak aku plak.

Ermm....apa yg menariknya, pagi ni aku blk kg naik Ketapi (menarik sgt ke ???). Tak ingat aku bila last aku nek ketapi, rasa2 nya masa kecik2 dulu kot. Cadang mola2 nak amik bilik hehehe...tapi mahai la sgt, sampai rm159. Tp kalu amik bilik, nek 4 org jadi sep balik la, sebab tambang tu kira bilik (1 bilik ada 4 katil). Sebab berdua dgn wife, tak jadi laa...too exspensive laa. Nak amik katil, untuk perjalanan siang....seat katil tak available, cuma utk perjalanan waktu mlm saja. Hmmm....mcm tu kalu, amik gerabak yg ada ekon laa....selesa sket. Lama tak nek ketapi, bila nek hari ni, jadi mcm perak sket. Perjalanan siang syok sket, bole tgk view (tadak la best sgt, stakat view hutan jaa). Overall ok2 saja, org puteh ckp 'just nice' hehehe. Masa ataih ketapi tu, dan la merasa minum milo rm3 huhuhu....mahai nak mampus. Perjalanan dari Sg Buloh ke Bkt Mertajam mengambil masa kira2 6 jam 30 menet...wow kebaih la jugak juboq. Ok laa...masa utk berehat, esok pagi harap2 bole start 'toi' pedal beskat....slow2 hehehee.


Bersama dia ni lagikkkk hehehe....marka@bini tua >:)



Mcm2 ada....berkelah dlm ketapi.



Muka senang hati hehehee.... >:)



View semasa melintasi Tasik Bukit Merah.



Anda dilarang mengikut aksi mcm ni....lepak tepi pintu.



Ketibaan aku dgn isteri disambut oleh mak dan ayah, kebetulan mak dgn ayah tak mkn lagi, aku bawak depa mai try Beriyani Kambing diPuncak Mutiara, Kg Pelet...mmg ho-liau ayah aku kata hehehee.



No comments:

Post a Comment