Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, May 4, 2011

Melawat Orang Sakit......Abg Jem.

Rabu, 04 Mei - Kelmarin lepaih abih kayuh dapat SMS dari bro Masgut yg mengatakan Abg Jem masuk hospital, tak habaq plak apa sakit....yg dia bagitau, masuk Hospital Kulim wad 420, required blood D type. Aiiikkkk...pelik bebeno bunyi nya. Disebabkan 'tapak memunggah' RB berhampiran dgn Hospital Kulim, aku pun trus la p sana dengan Mait Apit, Hakim dan Zizan. Sesampainya di Hospital Kulim, cek wad 420....aikk awat nama org lain, bila masa plak Abg Jem convert p Tamil. Hmmm....maybe nurse depa lupa nak update kot. Bila p kat wad 420 mmg betoi bukan Abg Jem pun, pelik2. Aku try la call Megat, Megat habaq Abg Jem ada di KPJ. Astagaaaaa....KPJ da, bukan Hospital Kulim daa, apa punya informer laa.

Mait Apit dgn Zizan depa trus p KPJ, manakala aku terpaksa blk rmh dulu ada hal sket, esok la aku p melawat....mintak2 la dan melawat hehehe. Sesampainya di KPJ, aku truih p wad 420. Tak dan masuk dah nmpak muka Abg Jem dok renyeh....hmmm Alhamdulillah, sehat lagi Abg Jem. Klu nak story mcm mana bole jadi, mmg panjang and aku pun malaih sgt nak menaip, dipendekkan creta Abg Jem sakit disebabkan oleh Tekanan Darah rendah. Mcm mana bole terjadi, jgn tanya aku....hat tu hampa p tanya dokter. Ok laa....malas dah aku naik merapu, sekian saja, aku doakan agar Abg Jem cepat semboh....amin.


Nindia....pomen peribadi mai 'lena' tang ni, patut la kedai tutup.



Tag barcode....sok ni check out senang depa nak scan, brapa mau caj ini tokeh !!!



Nohhh minum ayaq kot tangan hehehe...



Ayaq 'power'....dokter suroh langgah 1 shot, tp besa laa....Abg Jem boh ber shot2.


P/S: Semoga Abg Jem cepat semboh dan jgn baloq makan ubat, amin....



No comments:

Post a Comment