Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Tuesday, October 19, 2010

Reverse trek Poli and the fucking Jack 'Snake' Robert.

Salasa, 19 Okt - Eloo...samekom. Dah lama tak masuk offroad, so pagi ni decide nak ride mtb la. Maka sehari sebelom kejadian, segala jemputan2 VIP pun dihantar melalui sms. Tapi malang tak kerbau....sorang pun tak reply, kredit mahai gamaknya kot hihihihi. Tapi takpa laa, maybe depa ada hal lain kot, kayuh ni next week and next next next next week pun bole lagi.

Hmm...klu dah tadak sapa, maka pagi ni regular 'customer' aku mcm besa laa, sapa lagi klu bukan Mait Apit, berikan tepukan utk beliau...phewwiiitttt, tggl kami berdua saja yang tegar hehehe. Disebabkan tadak sapa follow, kami decide nak try reverse route trek Poli, this mean start naik ikut Infineon. Masa on the way reverse route ke Bkt 3M, dan la jugak kami discovery laluan baru hehehe...sempoi la jugak, ble la masuk dlm agenda akan datang. Bila dah kayuh berdua, take 5 pun tadak laa...sampai kat Bkt 3M, timing pun awai lagi. Cadangnya lepaih layan DH Bkt 3M, nak ajak la lajak naik lagi sket...tetapi ada sumthing telah menggangu kosentrasi ku hehehe...I hate U 'jack'.

On the way turun dari Bkt 3M, skali Jack 'Snake' Robert sudah halang gua punya jalan daa...apa lagi, truih la jadi stunt-men buang beskat. Aduihhh...baru semangat nak main offroad dah jd lagu ni, fobia hat lama pun tak erase lagi, ni mai hat baru plak...hmm nampak gayanya lepaih ni kerap kayuh RB laa hehehe. Seriouly aku mmg seorang yg penakut sgt dgn menatang nih...nak tgk pun takut/geli. Mujoq la masa aku stunt tu, aku tak krabat blakang Mait Apit...klu dak naya dia, DH sambil 'kot-kong' aku hahaha. Syukur alhamdulillah tadak apa2 berlaku...lepaih saja dari insiden tuh, aku truih hilang mood nak kayuh, layan DH Bkt 3M secara slow motion and trus blah. Fuhh...kussss semangat, brape punye penakut daa...!!!


It's me...good start today.



Alamakkk...tukaq Hub baru pun ada problem lg ka ?? Tu la aku soh beli Hope II, dah alang2 tukaq hehehe...



Nampaknya Mait Apit sedang menunjukkan sesuatu...lihat disana, ada trek.



Inilah akibatnya klu dah lama tak masuk offroad...tinggi la kot ni.



Laa...tolak lagi, bila mau naik daa.



Nampaknya 'transformer' ni ditugaskan utk meratakan jln. Elok sgt tuh...



Alhamdulillah...jumpa jugak jln keluaq, lekaih2.



The end...potong stim btoi hari nih huhuhu.

No comments:

Post a Comment