Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Sunday, June 27, 2010

Gulau : The 200km route, but....

Ahad, 27 June: Kayuhan yang sepatutnya mencecah 200km ++, tapi apa kan daya...ni semua salah 'mengkarung'. Kenapa 'dia' pilih aku, why why ??? Sob...sob...sob...frust giler.

Route : Lunas-HiTech-Merbau Pulas-K.Ketil-Sik-Gulau-Jeniang-*Plan B.
Total Distant : 153 km
Mx Speed : 56.8 km/h
Av Speed : 27.5 km/h
Timing : 5 jam 37 menet
Riderz : Odd, WaDon, ZanKX, Syed, Wan Jerman, Md Noq, Mr Danny, Fauzi, Harun and another 3 Chinese guys [sorry forgot to ask ur name]


Briefing dari Mr Danny tentang route ni.



ZanKX sggp mai dari Perlis untuk join kayuhan ni, gua caya sama lu la bro. Err...Md Noq, awat hang putih sgt hari ni hehehe.



Awat sedih sgt ni WaDon, frust tak dapat p ride kat Lenggong ka hehehe.



WaDon in action, kat blakang tu nama tak tau, tp depa pggl Mr Side Mirror hehehe.




Dah masuk kawasan Sik, welcome2.



Sembang2...masa ni la nak ble sembang pun, satg tak dan dah...tp yg tak dan tu aku laa, depa dan lagi hehehe.



Aku tak leh nak recall nama apek tgh tu, power ni....dia ni kira tergolong dlm golongan kepala ketapi laaa.



"Yaa...mkn2, apa u all mau mkn order saja, sendiri bayaq aaa" - Danny.



Baguih kedai makan ni....siap ada tempat slot beskat lagi.



Kayuhan diteruskan...Gulau lagi 30km dari pekan Sik.



Melintasi kawasan Tasik Beris...lepas saja dari jambatan ni, rolling dia 'sempoi' la jugak. Tp masa ni kondition aku masih lagi 'power' hahahahaha.



Uptown Gulau.



Take 5 kat pekan Gulau, topap la apa2 yg patut hehehe.



Tadaa...masa ni sehat lagi, huhuhu.



Tadaa....hehehe, masa ni dah tak sehat. Last picture dgn geng2 power, lepaih tu aku kayuh solo sampai pekan Jeniang, tggu 'rescue ranger' mai kutip kekeke.



Frust !!! Itu saja yg bole aku cakap.



Yaa...nindia aku punya Rescue ranger, lagi skali Bro Jat datang menyelamatkan keadaan. Terima kasih byk bro sebab sggp tolong aku, siap hantaq aku sampai Lunas lg.


P/S: Terima kasih byk jugak buat semua rakan2 kayuh yg terlibat dlm kayuhan hari ni, sebab sudi teman aku lepas saja kaki ku digigit 'mengkarung', dan tahniah juga kerana berjaya menamatkan kayuhan sejauh 200km++ ni, u all memang hebat.



No comments:

Post a Comment