Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Sunday, October 26, 2008

Bukit Langkap

Isnayan, 26 Oktober - Pagi ni 1st time nak masuk offroad. Tempat aku nak p ni depa panggil Bukit Langkap and kawasan ni area2 Mengkuang. Punya la semangat nak kayuh, aku stat dari rumah kayuh smpai ke Mengkuang. Hari ni jugak menyaksikan membe aku dari SP, bro Jat juga 1st time nak layan offroad. Slalu dok dengaq ceta dia dok kayuh kot ataih jalan saja...santai.


Seramai 5 org rider hari ni mai kayuh: Aku, Mat Apit, Cik Chun, Jat SP and Rozaiman. Depa semua ni otai2 belake, accept aku dgn Jat laa...org baru. Mencabar btoi climb kat Bkt Langkap ni, tp walau bagaimana pun aku berjaya menamatkan panjatkan ke Rmh Hijau dgn skali kentut saja, alhamdulillah. Tp bila smpai kat rmh hijau mau tau laa, brapa gelen ayaq aku balun, sedaq2 dah dekat nak 'E' hehehe. Lain plak ceta dgn Jat SP, awai2 lagi dah kecundang...tp takpa cuba lagi dilain hari. Lepas ni kena slalu la mai kayuh kot ni...biaq pun seksa, tp syok jugak hehehe. Meh kita layan picture yang penuh dgn rasa penyesalan hehehehe.


Hehehe...awat Jat, apa sudah jadi. Tu la tadi mengata kat aku sgt hehehe. Takpa2, next time kita repeat balik, jgn lah di kao bersedih hehehe.



Inilah laluan menaik yg berjaya membuatkan Jat SP murong sribu bahasa :p



Ni lah 2 org otai yg bertanggungjawab bawak kami mai sini.



Jat...hang dah ok ka ???



Gaya DH dari seorang otai...Cik Chun.



Posing plak.



Hehehe...awat ni ??



Aiii...gelak besaq nampak, mentang2 la kami ni new rekruit.



Bro Rozaiman...ni geng DH hardcore ni, turun brani mati punya.



Sesi menunggu.



Itu dia depa dah sampai...Jat SP bersama mentornya.



Thats all folk....long live offroad.



No comments:

Post a Comment