Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Tuesday, October 28, 2008

Bkt Langkap...the 2nd round.

Rabu, 28 Oktober - Pagi ni lagi skali aku akan p kayuh kat Langkap. Mai hari tu tak naik sampai puncak, sebab tgk kondisi Jat SP teruk sgt. Jadi kali ni mai dgn misi nak menawan puncak. Kat sini ada 2 laluan utk ke puncak, 1 laluan ikut rmh hijau and lagi 1 ikut mini tar. Kali ni Mat Apit ajak naik kot mini tar, aku dgn Giant mengikut saja. Pada pendapat aku, naik kot ni sama la jugak mcm naik kot rmh hijau. Tapi nyata semua itu hanya 'pendapat'....naik kot mini tar, dia punya climbing lagi la terukkkk...jenuh mintak nyawa. Mcm ni punya jalan pun ada kaa ?? Letih punya pasal, aku dgn Giant pakat tidoq ataih jalan, rasa mcm nak patah blk masa ni. Tp itu suma cuma mental...skit2 aku mengesot, sampai la jugak dipuncak. Fuhhh...indah sungguh pemandangan dari sini, masa ni rasa berbaloi la plak bila dah kayuh setengah mati. Indahnya pemandangan, masya'allah indahnya ciptaan tuhan....amin.


Aku dah tak peduli...kalau ada jeep nak lintaih, soh depa yg mengelak, bukan aku.



Sampai jugak aku dipuncak Bkt Langkap.



Mat Apit p resque Giant...coz tak sampai2 lagi.



Beskat ku dibuang begitu saja, letih2 ni tak dan nak pikiaq dah.



Indahnya pemandangan.



Pemandangan Tasik Mengkuang, yg juga merupakan Dam.



Nampaknya Giant dah tak mampu nak kayuh, cukup la takat tu saja. Takpa...next time kita repeat lain.



No comments:

Post a Comment