Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Friday, November 30, 2018

Hiking Bukit Tok'kun.

Jumaat, 30 November - Sejahtera keatas kamu dan selamat pagi. Hari ni bawak anak bini mai riadah kat Bukit Tokkun, dah lama tak buat aktiviti outdoor dengan anak bini. Aku sendiri pun dah lama tak mai Tokkun, tadak apa sangat yang berubah. Cadangnya nak layan naik kot offroad, tp jalan ditutup sebab banyak pokok tumbang, naik kot tarmac pun sepanjang jalan pun penuh dgn pokok tumbnag. Bole tahan jugak penangan hujan lebat semalam. Aku bawak depa layan sampai Malaysia Boleh saja, ok laa tu untuk budak2. Lagi pun aku carry Mek Ecah, berat dekat sama mcm Abg Mie....waduh2.

 Fuhhh...slimnya mak hang, tayang kasut baru ler tuh hihihii.



 Ok...posing kaih anak2.



Keja mak hang la nih.



No comments:

Post a Comment