Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, November 11, 2015

Family Aktiviti: Hiking Tokun + Swimming.

Rabu, 11 November - As'salamualaikum...pagi ni trip aktiviti bersama isteri dan anak2. Wife dok mengadu dia tadak aktiviti apa nak buat, badan jadi 'mandom'...hmm so cuti ni aku amik 1 hari untuk spend 1 aktiviti untuk dia. Kalau tgk dari gaya...nak soh jogging memang kelaut laa, dgn anak2 lagi. So...aktiviti yang masyuk dgn dia and bole bawak anak2 skali ialah Hiking. AKu bawak depa mai hiking kat Tokkun...Kakak Mia dah bole jalan sendiri, Abg Mie takpa laa aku carry dgn beg kanggaroo...jalan laa kami 4 beranak, aku bawak depa naik smpai CP 'Malaysia Boleh' saja, itu pun dah memadai. Takpa slow2 and aku akan try arrange aktiviti ni sebagai aktiviti mingguan. Untuk melebih meriah lagi, balik dari hiking tu aku bawak depa pi mandi kolam plak kat Kolam Renang Awam MPSP, masuk singgit jaa huhuhu. Sronok Damia ngan Abg Mie bole main ayaq huhuhu...balik karang kompom hampa lena smpai ke malam  :-)

Ok...say cisssssss !!!



Huhuhu...semangat Kakak Damia.



Fuhhh...training Tokun tuh (nama terpaksa dirahsiakan).



Hehehe...tudung kakak tah mana hala dah   :-)



Nohoiihhh...lena teruih.



Kakak Mia sengeh2 apa...mcm cover letih hihihihi.



Mama dia toksah cakap laa...tgk muka pun tau dah, hauuuu...



Aktiviti mandi kat Kolam Renang Awam MPSP, entry rm1.06 include GST.



Kakak bole main ayaq, hilang abih penat2 hiking tadi.



Tadak sapa pun mai time2 nih....klu sabtu/ahad, jenoh ikut turn klu nak sliding.



No comments:

Post a Comment