Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Friday, February 13, 2015

Do It Yourself !!!

Jumaat, 13 Februari - As'salamualaikum...hari jumaat nih baru ada peluang untuk pasang 'barang panaih' yang aku beli kat Ikea ari tuh. Maklum laa balik ja dari kampung aku trus masuk keja shift malam, jadi siang tuh abih masa ngan tidoq saja laa. Hari nih cuti...mata dah segar-bugar, tambahan plak 'bibik' dah bising soh pasang 'barang' tuh, huh...nak ciwi ler tuh hehehee.

Baru nih aku pi Ikea beli box/cermin nak diletakkan kat dalam bilik ayaq, dah lama dah nak cari benda nih...tapi tak tau nak pi cari mana, no idea. So kat Ikea hari tuh, masa aku dok perati hiasan dalaman untuk bilik ayaq dan2 tu jugak terlintas dihati, kat sini ada kot juai benda yg aku cari nih. Cari punya cari, jumpa jugak section hat dok juai benda nih. Ada macam2 design, jadi pilih la mengikut citarasa dan kewangan anda hehehee. Alang2 beli...balaih sampai dua teruih, maklum laa rumah ada dua bilik ayaq hehehee. Ok installation done...kemaih2  :-)

Nama 'benda' ni Fullen...nama swidish tuh klu tak silap aku.



Manual book.



'Syarat' yang pertama....



Dah nampak ropa dah.



Huhuhu...dah smpai step 11.



Hampir 85% siap.



Hahahaa...kemaih aih, walaupun sekadar boh kat bilik ayaq  :-)



No comments:

Post a Comment