Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, July 12, 2014

Preparation for Nippon....Banzai !!!

Sabtu, 12 July - Hohohohooo....'gua ada misi' bulan nih. Dah lama dok plan nak cat dalam rumah, tapi sembang saja, tak cat2 pun. Jadi kali ni betoi2 punya, tarak tipu....tapi sblom tu aku lantik 'org suruhan' aku, merangkap 'R&D' department (mama) buat survey dulu, tengok kaler apa yg nampak menarik. Lama jugak dia buat survey, dok search dlm YouTube tgk rancangan 'Tolong Rumah Ku" tajaan Nippon Paint. Survey punya survey...last2 ada jugak yg tersangkut dihati. Nindia kaler biru apa tak tau and ditambahkan dgn special effect paint, Momento huhuhuu. Tak tau la nak jadi lagu mana nanti, harap2 cantik lerrr. Minggu depan baru start kerja2 buruh kasaq. Kalau cun, nanti aku post la dalam ni, klu tadak posting tu hehehee...faham2 laa noo  :-)

 Kerja2 membancuh cat, payah btoi nak cari Nippon Paint hat bancuh punya. Merata pusing, kebanyakkan yg dah ready mix punya. Last2....kedai dekat rumah jugak yg ada, cehhh puiihhhh !!!



Hahahaa...nindia, trial version...sapu ruang tamu dulu. Nippon Paint Nautica Blue and Momento-Snow Frost (special effect). Mahai gilo cap Nippon Paint, nak beli cap lain...aku punya R&D tak bekenan huhuhu.



No comments:

Post a Comment