Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Monday, December 9, 2013

Family Day.

Isnayan, 09 December - Hari ni tadak apa2 aktiviti pun, cuma pagi tadi saja kluaq p jogging, ada kot dalam 40 menet gitu2. Mama plak tetiba jaa ajak aku p water park, guna alasan atas anak...bawak Damia p mandi manda. Cehhh....p water park nak buat apa, waste money jaa, lani kalu btoi mau p mandi manda jom kita pi bekelah kat ayaq terjun, now lu pi masak habuan nak makan kat ayaq terjun nanti.

Hmm...sambil mama dok memasak, aku dok pikiaq gak kat mana agak2 nya yang sesuai untuk aku bawak mama dgn Damia nih. Nak pi Yan jauh sangat, nak pi Bkt Hijau/Sedim dok rasa macam tadak tempat yg sesuai untuk baby, Nak p Ulu Paip...rasa2 aku jalan nak masuk teruk sgt, keta aku dah la stendet lowed racing heheehee. Hmmm...hah !!! Klu p Junjung ok kot, rasa macam sesuai jer...macam best jer. Keputusan muktamad....kita pi Junjung, lagi pun mama tak besa pi lagi huhuhuu....enjoy !!!

 Posing manja....lani pantang tgk kamera.




 Hat ni mama dia yang nak begambaq huhuhu.



Hehehee...mola2 bawak Damia turun dlm ayaq keriau takut, dah lama2 dia dah dapat rentak, teruih dia meronta nak krabat ataih batu tuh, mana bleyyyy....satg kriau plak mak hang hehehee.



No comments:

Post a Comment