Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Friday, October 11, 2013

Rider Down...Rider Down !!!

Jumaat, 11 Oktober - Adussss....malang tak berbau, balik keja tadi satu insiden dah berlaku. Kira lebih kurang macam eksiden la jugak....yg menakutkan tu, dengan bas plak, mujoq aku tadak apa2...dan jadi 'stuntmen' (Alhamdulillah, Allah masih membantu biar pun dalam masa yg sama DIA beri ujian). Entahlah, tak tau macam mana nak cakap, tapi yg jelasnya drebas tu memang ralit laa...coz dia mai dari depan.

Ceta dia camni....disatu simpang 4 yg bertraffic light, aku nak ke kanan dan bas yg nak langgaq aku satgi ni ada disimpang blah kiri, nak masuk kanan mean nak mai kot blah aku laa. Pup lampu hijau !!! Bas tu dengan selambanya masuk simpang sampai makan jalan tempat aku dok tggu lampu hijau. Warrkkk....aku pun dengan spontannya teruih lompat tinggai moto, PANG !!! body blakang tak lepaih, kena gak moto aku, tergamam gak aku....gilaaaaa bas tuhhh. Kelam kabut drebar tu turun....mula2 tu rasa nak marah gak, tapi bila drebar tu turun smbil dok mintak maaf and angkat moto aku, aku pun jadi cool la sket. AKu pun bukan la jenis cepat baran sgt, dah org ngaku salah, jadi aku pun ok jaaa. Moto tadak apa sgt, sebab cuma sendirih dengan body bas saja. Elok bas tu blah, aku pun stat la moto....masuk2 saja gear, alamakkkk !!! Kong depan aku gelong, adusss ni mesti kena taya blakang bas tadi, alamakk camna aku bole tak prasan tadi. Memang nasib drebar bas tadi tu baguih sangat, hmmm...apa nak kata lagi, stat moto naik pelan2 la p kedai moto. Hmmm...terima kasih banyak la kat Boyot, Kimi, Zubir dan Haizat....coz mai tolong aku tadi.

Moto terpaksa tinggai dulu kat kedai pomen area Kampung Jawa, mujoq Boyot offer soh bok balik moto dia dulu...klu dak jenoh gak nak kena call bini soh mai amik, bukan dekat nak mai hehehe. Tima kasih banyak nooo....syukur alhamdulillah umoq masih panjang  :-)

Kong bengkok, nyarih jadi nomot lapan hehehee...



View dgn lebih dekat huhuhuu...taya Maxxis 'Deman' tuhh :-)



No comments:

Post a Comment