Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, March 23, 2013

Bukit Aladdin a.k.a Offroad Junjong

Sabtu, 23 Mac - Kelmarin dulu Mike ada send SMS, inform ajak kayuh offroad dgn geng HRK, depa nak layan Bukit Aladdin. Huihhh...kena naik 'tikaq terbang' la kalu lagu hehehehe. Tertanya-tanya jugak aku, kat mana Bkt Aladdin tuh, bunyi seperti menakutkan hehehehee....ropa-ropanya Bkt Aladdin nih offroad kat Junjong, oooo....situ ke ropenyerrrr  :-)

Pagi ni cuma 5 orang saja yg hadir, mana p hat lain ?? Bila pikiaq2 blk...ooo musim cuti skolah dah start, bermulalah musim kenduri. Patut la diri aku sendiri pun ada kenduri jugak tgh ari satg hehehee. Trail offroad kat sini aku besa mai dah dulu-duluuuuu...tapi laluan yang Wangde bawak hari ni, aku dgn Mait tak besa lalu lagi. Full single trek simen, jenoh kampoi tak mau bagi jatuh 'tebing'...klu dak nak stat balik payah laa. Mai kot jalan lain, balik kot jalan lain, cuma jln blk tu aku dah besa lalu...memang mintak nyawa la sket hehehe. Mai pun 5 org saja, berenti pun sat2....lebih kurang dlm 10:45am kayuhan dah complete. Biaq pun shortride, tapi laluan 'mantap' beb hehehehee...


Alamakkk...ingatkan ramai geng HRK turun, tgk2 3 org jaa, power2 plak tuh...naya dekkk !!!



The Blues....geng sweeper  :-)



Ambik 'nyawa' sat hehehee.



Jauh lg 'perjalanan' kita....fuhhhh



Ambik 'nyawa' sambil berjoget hehehee...



Sggh minum di Kg Badlishah, Serdang.



Taya beskat pancit la pulokkk.



Gua ok...gua ok hehehee.



Last CP before 'terjun tiruk' ke Junjong.



Ride finish...puaih aihh. Geng HRK 3 org ni mai kayuh ja dari Kem PGA kat jln Junjong.



No comments:

Post a Comment