Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, February 23, 2013

Offroad....Main kot Kampung jaa.

Sabtu, 23 Feb - Pagi ni layan shortride MTB. Start dari rumah org tua aku kat Lunas and then menuju ke Padang Serai. Ingat nak join lagi geng SECC masuk offroad, tapi check dlm FB smlm tadak update apa2 kayuhan pun. Hmmm...maybe depa p kayuh kat Baling kot, coz kat sana ada event. So...untuk aku yang jarang join event nih, plan la dengan 2-3 org membe, kita try terjah trek kat Padang Serai tuh, rasa2 aku bole kot ingat sikit2 laluan dia hehehehee.

Pagi ni just berempat saja, aku (Odd), Mait Apit, Zizan and Mat Dam. Kayuh pun santai saja, elok la dengan kami pun, geng 'makan angin' hihihihi. Ingat2 lupa aku dengan laluan offroad kat Padang Serai tuh, tetapi dengan berkat kesabaran dan 'kesesatan' kami, berjaya la jugak ride sampai jumpa jalan keluaq hahahahaa. Rasa2nya kot dalam tu banyak lagi laluan yang boleh diterokai, tapi for today I tak brani laa, nak p pun kena join dengan 'org kampung' skali hehehee...rasa la slamait skit. Oraittt....jom kita !!!


Inilah barisan kitaaaa....waa Mat Dam pun ada jugak, dia kata lama dah tak kayuh, tapi bole caya kaa ??



Disatu selekoh DH yang sangat2 'kacang' hehehee.



Alamakkk...tayar pancit dong !!!



'Gaya...mutu...keunggulan'...itulah Koko Odd hahahaa.



Dan lagi posing masa tukaq taya  :-)



Blog aku....kena la ada gambaq 'kehenseman' aku hehehe...warrkkk !!!



No comments:

Post a Comment