Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, September 21, 2011

Cuci....the Movie.

Rabu, 21 Sept - Hellooo sejahtera ke atas kamu. Pagi rabu yang indah ni kalau dapat 'merempit' seround dua best jugak, rasa mcm lama sgt tak kayuh. Tapi apa kan daya, pagi ni dah janji dengan my Mami nak p cuci rumah. FYI, rumah aku kat Padang Serai buat masa laa dok jadi markas tempat aku buat baju, so lepaih ni segala operasi buat baju akan berpindah ke tempat lain huhuhuu. So...dari dibiaqkan kosong tanpa hasil, aku plan nak buat HomeStay, tak kesah sgt la ada org nak ke tanak....at least rmh ni bole jugak jadi tempat berehat hujung2 mggu aku nanti. Nanti ni bila dah siap utk didiami aku akan advertise, so kalau ada memba2 yg nak cari HomeStay sekitar Padang Serai bole la halo2 kat aku :-)

Lani dalam proses dok bagi bersih rumah, malaih rasanya nak buat sewa, coz kebanyakkan penyewa tak begitu perihatin dgn rmh yg depa sewa....at the end tuan rmh jugak kena tanggung segala cost kalau jadi apa2 kat rmh, tu tak masuk penyewa 'tegar' lagi hehehee. Basic things punya barangan semua dah ada, tggu masa nak bok masuk saja. Next week maybe dah bole perelai meja besaq kat ruang tamu tu....tggu Ahlil Lembaga Pengarah hok lagi 1 tu turun padang huhuhu. K...moh layan gambaq, pagi ni aku dengan my Mami saja yg turun padang hehehee.


Nampaknya Mak aku begitu bersemangat skali....terima kasih ibu hehehe.



Semua peralatan serta blok2 baju diletak kan setempat dulu.



Menda2 tak pakai, boh setempat dulu....satg ada 'Alpat' mai tlg angkut.



Time to wet !!!



Sambil2 toyoh lantai tu....testing sora 'power' skali haha...the Voice.



Ni time serius....I'm serius.



Mak aku sedang bertungkus-lumus membuang daki ditepi-tepi tingkap.



Fuhhh....silau lantai ku, ingatkan tgk Abg Jem ja silau hihihihi.



Done....lani masa utk zone pengeringan.



No comments:

Post a Comment