Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Tuesday, December 14, 2010

Kita 'lari' pulak hehehe....

Salasa, 14 Dec - Hmmm....minggu yang tak menjadi, serba-serbi tak menjadi. Ahad lepas cadang nak g Penang join Kayuh Lasak, tp bangun pagi tu cuaca tak brapa cun and semangat MTB pun dah tak brapa nak kuat, jadi simpan blk 'Kuda Hitam' and sambung tidoq la hehehe. Hari Isnin plak, cadang nak ke utara M'sia dgn Zan and Pawang...pun tak jadi jugak, masing2 ada hal yang tak bole di elakkan. Pagi ni plak, patut kayuh p Lunch kat 'oversea'...pun tak jadi gak, coz organizer tak dan recover dari blk kayuh lasak ahad tu. Tapi ok gak tak kayuh, coz aku memang baloq pagi tadi. Jadi minggu ni tak se'awesome' minggu sudah.

Hampir 3 hari complete aku tak workout something untuk keluar kan peluh, so petang tadi aku decide untuk p 'Jogging' hehehe. Tapi jogging dalam rumah ajer hehehe, nak jogging hat kluaq rumah takut pensan...naya kat aku satg. So kita try hat dlm rumah punya dulu hehehe. Rasa mcm mudah, tapi rasa saja laa...bila dah btoi2 dok lari ataih roller tu, baru ler tahu...nak sampai skilo pun seksa wooo. Untuk petang ni aku just lari sekadar yang mampu saja. Tu baru lari dlm rumah, klu actual punya camna ekk, aku rasa byk jalan dari lari hehehe. Tapi ok laa...at least ada gak senaman utk mggu ni, walau pun tak seberapa. Best gak lari ataih roller ni hehehe...lepaih ni kot tadak xtvt kayuh, layan joging dlm rumah jer laa. Orait dah magribi ni, chauuu...!!!


Hehehee...siap pakai kasut lagi tu, mana mungkinnnnn.



Distance - 10km
Time - 40min 23saat
Speed - 5 to 8km/j



1 comment:

  1. x betui 2 bang odd oi.... pasai klu lari max speed - 8km/j, maknanyer 1 jam lari bru dpt 8km. klu lari 40min 23saat, cume dpt lbh kurang 5.3km je. Salah tgk meter 2.

    ReplyDelete