Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Monday, April 19, 2010

Kayuhan Seliparrrrrrrrrrrr V-Sawit !!!

Isnayan, 19 April - Pagi ni lagi skali aku akan menerjah trek smlm, tapi laluan kot lain plak. Kali ni penunjuk arahnya ialah Mait Apit hahaha. Plan asai nak kayuh sampai Blakang Infineon, tapi bekalan ayaq plak tak brapa nak cukup dan ditambahkan dengan safety yang kurang lengkap hehehe....maka laluan keluaq dari offroad ialah laluan smlm, tp kot jln lain.

Al-kehsah....semalam blk dari kayuh, segala kelengkapan mengayuh mmg aku tak bok kluaq lagi dari keta....kuda hitam belemoih pun aku tak basuh, sebab tau dah pagi ni kayuh offroad mesti kotoq balik. Tapi aku terlupa yang semalam dlm byk2 barang, aku cuma bok kluaq kasut saja, sebab nak jemoq bagi kering (kasut basah sebab randuk sungai). So pagi ni tanpa rasa ada yg kurang, aku truih stat keta and truih kluaq p Jabatan hutan. Elok dah bok kluaq beskat baru perasan yg kasut tadak....adussss tensen btoi. Kalau nak blk ambik pakai tak mai dah, kalau kansel rugi la pulok hehehe. Last-last dengan gamble nya aku pun layan la offroad dengan selipar jamban hehehe...mmg spesis pengayuh tegar la aku ni. Ingatlah riderz diluar sana, don't do this at home hihihihihi...ok chauuuu !!!


Ni klu nmpak kat persatuan pengayuh MTB, mau kena saman aku hehehehe.



Janggal btoi kayuh gerek pakai slipar hehehe.



Mait Apit pagi ni kuat semacam la pulokkk...telan pil kuda kot sebelom mai td.



nak gi kait buah Sawit pun ada.



Yaa...panjat2. Laluan hat ni panjang sket, anggaran dlm skelo lebih.




Hehehe...mai td elok jaa, blk ni berdanok abih kaki2.



Lega offroad dah berakhir....takpa next time kita p lain.



Singgah Caltex sat, nak 'jamu' ayaq bergas hihihihi.



Tadaa...!!!



Masa untuk packing barang.



Ni baru btoi offroad, belemoih...sekian, tq.


No comments:

Post a Comment