Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, January 7, 2009

Melawat ke tapak rumah.

Rabu, 7 Jan - Elo sejahtera ke atas kamu. Maka hari ni bermula lah cuti 'semester' untuk aku, setelah kilang aku decide nak shutdown 2 mggu, ih...ih...ih...!!! Petang smlm di sebab kan buhsan tahap 'cipap', ops....silap, tahap cipan, aku ingat aku nak p tgk rmh aku yg tgh dlm pembinaan tu la. Tahun lepas aku ada beli sbjk rmh kat area pdg serai, di jangka siap pertengahan 2009 ni. Ok la jugak lokasi tmpat tu, lg pun pdg serai dah byk membangun, kire tmn yg aku bakal menetap tu, suma kemudahan ada...cth: sekolah, market, kedai perabot (senang nak utang), kedai keta, petrol pump, stesen bas and ada la lagi, tak kan aku nak kena list suma kot. Kat bwh ni ada la pic2 yg dan aku snap. Dah hampir 70% siap, mntak2 ler suma nya berjalan lancar amin :p

La...ni pic beskat hehehe [saja nak interframe beskat]




Haaa...ni pic rmh. Taman Lagenda, Pdg Serai...bole la, ni jer yg mampu utk aku, Insya'allah, ada rezeki aku bok penaik la lg setingkat huhuhuhu.




Ni view dari dlm rmh, sapa la jiran-jiran aku sok nih.


No comments:

Post a Comment