Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Friday, November 28, 2008

Ronda2 ke Puncak Jln Baru Blk Pulau.

Jumaat, 28 November - Buat masa ni, aktiviti kayuhan aku memang kurang. Coz aku punya 'mentor' blk kg bini kat Sarawak selama sebulan, huiiihhh...lama tuh. Aku plak jadi tadak geng nak ajak kayuh. So last week aku blk kg and mai blk Penang aku bawak skali dgn beskat. Dah sminggu bawak, tak berusik lagi...hmm boring punya pasal, aku capai beskat and trus kluaq p kayuh. Sampai kat simpan 3 nak masuk ke Apartment aku tu, aku stop sat....nak buat decision, nak pusing Bukit Jambul or nek p Jln Baru ke Blk Pulau. Dok nampak nak p Blk Pulau, kena climb panjang...mesti terok punya. Tapi bak kata org tua2...'jika takut dilambung ombak, jgn berumah ditepi pantai' hehehe....ayat tuh. Last2 aku amik laluan ke Jln baru Blk Pulau...mintak2 la selamat sampai.

Seksa btoi nak sampai puncak, aku set meter dari rmh sampai ke puncak...ngam2 5 kilo, mintak nyawa. Tu pun jgn...idea sblom naik tadi, ada hati plan nak lajak p pekan Blk Pulau hehehe, mmg cari na'aih. Sampai kat puncak aku just lepak kat situ, nak p Pekan Blk Pulau mmg kompom tak dah. Lagi pun aku start kayuh pun dah lewat, ni pun nak masuk magrib dah...aku tak blk2 lagi.Ok laa...gua chau dulu, layan jer la picture2 pemandangan yg sempat aku snap tadi.


My blackend GT.



Alamakkk...lain mcm jer rupa langit, nak hujan kot.



Nun jauh dibawah tu ialah pekan Balik Pulau.



Pemandangan sekitar RnR puncak Blk Pulau.



Tak silap aku, blah sana tu area Pulau Betong.



Aku pun nak jugak enteprem hehehe.



Fuhhh...berkilat siot, sekian saja utk kali ini, bye2.


No comments:

Post a Comment