Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Sunday, November 25, 2018

Penang Bridge International Marathon 2018

Ahad, 25 November - Salam dan selamat pagi buta hehehe. Pagi ni event PBIM 2018, register seawai bulan 2 dulu. Tahun ni aku try challange diri sendiri untuk participate dlm acara Half Marathon = 21km. Tahun lepaih 1st time masuk PBIM, try lari 10km...Alhamdulillah dan jugak abih kan sebelom cut-off time abih. Aku sendiri pun tak sangka yang aku mampu utk jogging, dengan badan yg chubby huhuhu. Untuk Half Marathon larian start kul 3am and cut-off time yang diberi ialah 3 jam 45 minit. Aku punya target just nak bagi abih sebelum cut-off time habih. Alhamdulillah aku berjaya jugak complete sebelom masa yang diberi tamat....puaih aihhh lari, kena plak serlom kasut baru, dia punya morale up sket la kot hehehe.

 Second year dgn Mior...dia laa yg buat aku terjebak dgn event lari2 nih.



 Halfway lari...hujan rahmat turun, Alhamdulillah...byk membantu.



 Dan jugak abih sebelom cut-off time expired.



Official result...next year kita repeat lain.



No comments:

Post a Comment