Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, April 10, 2013

Tok' Kun with MTB.

Rabu, 10 April - Pagi ni p Tok' Kun lagiii....tapi pagi ni p dgn beskat la plak hehehee. Plan awai nak kayuh RB, tapi disebabkan ada sedikit masalah 'teknikal', kayuhan telah diswitchkan ke shortride MTB. Kalau ikutan aku, bangun pagi tadi dok rasa macam malaih nak kayuh, badan pun rasa macam tak brapa nak fit. Tapi kalau dilayankan perasaan malaih tuh, smpai bila2 pun tak kayuh dah hehehee.

Pagi ni kayuh dari Taman Selasih ke Tok' Kun saja, 'ezi-ride' kalau ikut istilah RamlySP. Hari ni punya la letih kayuh, naik pun sampai CP Minum Teh saja.....teruk letih hari nih, sampaikan aku terpaksa stop kat CP Malaysia Boleh untuk amik angin sat hehehee. Hmm...awat letih sgt nih, mlm tadi tak dak aktiviti 'mertun' pun hihihii. Maybe berat badan aku yg semakin menaik ni kot yg membuatkan sampai aku tadak fitness. Berat badn aku lani dah mencapai 82kg, naik 5kg....berita buruk nih, kalau aku tak kawal pemakanan aku nih, meme ada peluang naik lagi....seluaq aku pun dah banyak yg sendat, adusss need to do sumthing hehehee..


The return...dia kata dah lama tak kayuh, tapi ble caya kaa ?? Nak amik gambaq time kayuh pun payah, snap saja blurrr...snap saja blurrr, laju tuuuuuu...



Lain macam seamangat dia hari nih, start2 truih pulun.



Baju kuning tuh hari ni kayuh 'meleleh'.....berat badan naik 5 kilo, kayuh pun tak ble blah. Danger2 !!!



No comments:

Post a Comment