Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, October 24, 2012

Ekspressi Damia II

Rabu, 24 Oktober - Hmmm....nakpak gayanya blog aku ni dari shari ke shari dah jadi blog seisi keluarga, posting2 tentang aktiviti2 'sukan' dah semakin kurang. Tapi ok la jugak.....tadak la boring sangat (yg x boring tu aku ler) hehehee. Aku akan terus updated blog aku dari masa ke semasa, tak kira la apa posting pun, kot aku rasa nak post...aku post saja, blog ni aku dah anggap salah satu catatan diari, buat diri aku. Hari ni aku bawak mama and damia p bergambaq kat shopping kompleks plak, nothing spesel....just enjoy kami sefamili saja + bawak mama makan Pizza, dok tak dok...dok mengidam pulokkk hihihihihi.


Dikala Damia baru terjaga dari 'surrrrrr....' :








Buweerrrkkkk....!!!



Mama + Damia = MamaMia 




Maaf...ur dream wedding dah tamat hehehe  :-)



Disaat Damia gila stereng : 


Hehehe...muka tak puaih pegang stereng.



No comments:

Post a Comment