Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Monday, November 23, 2009

Layan 'bulu' pulok hehehe...

Isnayan, 23 November - Helluuu....slmt mlm wahai penunggu2 sekalian. Dah seminggu aku tak kayuh and minggu ni jugak tak planning apa2 ride pun, kemalasan menguasai diri buat masa ni. Lagi pun lani musim cuti skolah, jadi kebanyakkan rider2 kilang sebuk merancang percutian family. Jadi leceh la sket aku nak plan apa-apa ride buat masa skang ni, nampak gaya bulan nak mai ni byk le aktiviti solo dari aku hehehehe.

Sebab dah seminggu tadak apa2 aktiviti nak buat, so malam ni kami plan nak layan 'bulu' plak. Hehehe...maksud aku layan 'bulu tangkis' daa, main badminton. Lama tak main badminton, so terasa la dia punya lenguh2 sendi nih. Penat jugak layan badminton, jenuh lari merata (kena buli sebab tak brapa terrer main daa...). Lepaih ni kena stat blk main badminton, dulu masa belom kenai beskat, kerap gak dok p main. Kenai2 beskat tggl abih semua jenih sukan hehehehe. Ok la geng, aku dah ngantuk ni...mata dah stat 'stone' ni. Orait chau and gudnite folks bit...bit !!!



Perlawanan hebat antara Zizan ngan Mait Apit, merebut kejuaraan KM5 hehehehe.



No comments:

Post a Comment